וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפות מוארת: הגישה החדשה לשיתוף פעולה

בשיתוף לייף אקדמי

30.6.2024 / 9:58

כיצד ערכים של אמון ושקיפות מובילים להצלחה משותפת בלי חשבונאות? דורון ליבשטיין, יזם ומרצה בינלאומי, מאמין כי הצלחה אמיתית נוצרת כאשר השותפים פועלים מתוך אמון, שקיפות והתפתחות הדדית.

*שותפות מוארת: הגישה החדשה לשיתוף פעולה*. מרצה: דורון ליבשטיין, יזם ומרצה בינלאומי/וואלה פלוס בשיתוף לייף אקדמי. צילום סטילס: מיכל סלע

בהקשר של עולם העסקים המודרני, המונח "שותפות מוארת" מייצג גישה חדשה לניהול עסקי וליצירת שיתופי פעולה פוריים. בעידן בו הקשרים האישיים והמקצועיים משולבים זה בזה, יש צורך בתפיסה הוליסטית יותר לשותפויות. דורון ליבשטיין, יזם ומרצה בינלאומי, מאמין כי הצלחה אמיתית נוצרת כאשר השותפים פועלים מתוך אמון, שקיפות והתפתחות הדדית.

ליבשטיין מדגיש כי שותפות מוארת מבוססת על ערכים כמו הקשבה פעילה, מחויבות ויכולת להעניק ולקבל בלי חשבונאות. שותפות אינה מתמקדת רק בהשגת מטרות עסקיות, אלא גם בהתפתחות האישית של כל אחד מהשותפים. כאשר כל צד מביא לשולחן את הערכים והיכולות הייחודיים שלו, נוצרת סינרגיה שמעצימה את הפרויקט כולו.

במציאות של היום, בה הקשרים האנושיים מקבלים משנה חשיבות, שותפות מוארת מאפשרת להתמודד עם אתגרים מורכבים בצורה אפקטיבית יותר, ומקדמת את כל המעורבים לקראת הצלחה משותפת ומלאת משמעות. "הצלחה אמיתית נוצרת כאשר הלב והנפש משולבים במעשה", אומר ליבשטיין, ומזמין את כולנו לאמץ גישה זו בחיינו האישיים והמקצועיים


.
אתר הקורס >>>

האתר של דורון ליבשטיין באנגלית >>>

האתר של דורון ליבשטיין בעברית >>>

פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>

יוטיוב: >>>

אתר האקדמיה לחיים >>>

בשיתוף לייף אקדמי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully