וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך רוכשים ביטוח רכב באינטרנט

we sure בשיתוף Smart

11.7.2024 / 9:13

כיום על מנת לבצע השוואת ביטוחי רכב, לבחור ולרכוש את הביטוח המתאים ביותר, כל מה שצריך זה גישה לרשת האינטרנט. הכנת המידע מראש תהפוך את התהליך כולו לנוח יותר ותבטיח שתקבלו הצעות מחיר שעונות לצרכים שלכם

רכישת ביטוח רכב מעולם לא הייתה דבר פשוט יותר. בעבר על מנת לקבל תמונת מצב השוואתית נדרש היה לבצע סקר שוק טלפוני ארוך ומייגע. סקר שוק יסודי כלל שיחות טלפון מרובות מול חברות ביטוח שונות לגבי סוג הביטוח, סעיפי הכיסוי השונים, תנאי הפוליסה וכמובן מחיר הביטוח. רק לאחר מכן, ניתן היה לבחור את חברת הביטוח המשתלמת ביותר ולסגור את העסקה בטלפון עם נציג או סוכן ביטוח. לא עניין של מה בכך וחלק מהסיבה שעריכת ביטוח נתפסת בעיני רבים כפעילות אפורה ומייגעת.

ובכן, שחר של יום חדש. כיום על מנת לבצע השוואת ביטוחי רכב, לבחור ולרכוש את הביטוח המתאים ביותר, כל מה שצריך זה גישה לרשת האינטרנט.

איך רוכשים ביטוח רכב באינטרנט?

לפני שתרכשו ביטוח רכב באינטרנט, חשוב מאוד שתאספו את כל המידע הרלוונטי לכם לרבות: הפרטים האישיים שלכם, פרטי הרכב, ופוליסת הביטוח הנוכחית של הרכב במידה ויש לכם כזאת. כמו כן, אתם צריכים להיערך מבחינת התקציב הרלוונטי לרכישת הביטוח וכן איזה סוג כיסוי אתם רוצים - האם מספיק לכם ביטוח חובה, או שמא אתם רוצים לבחור גם ביטוח צד ג או ביטוח מקיף לרכב בנוסף לביטוח החובה.

הכנת המידע המדובר מראש תהפוך את התהליך כולו לנוח יותר ותבטיח שתקבלו הצעות מחיר שעונות לצרכים שלכם. כמו כן, ההכנה מראש תאפשר לכם לקבל החלטה בצורה חכמה ולמנוע הפתעות בהמשך.

אדם מבוגר יושב ברכב. pexels,
אדם מבוגר יושב ברכב/pexels

שלבים לרכישת ביטוח באינטרנט בצורה נכונה

הנה כמה שלבים שיאפשרו לכם לבחור את הביטוח הנכון עבורכם ולרכוש אותו בצורה נכונה:
בשלב הראשון, ערכו סקר שוק על חברות הביטוח השונות המציעות ביטוח רכב, כאשר כדאי שתתמקדו בחברות בעלות מוניטין מצוין, ביקורות חיוביות מלקוחות ויציבות פיננסית חזקה. אתם יכולים להיעזר כיום באתרי השוואה שיספקו לכם תמונה כללית על חברות הביטוח ועל ההצעות שלהן.

בשלב השני לאחר שזיהיתם כמה חברות ביטוח פוטנציאליות, חשוב מאוד שתשוו את הפוליסות השונות שהן מציעות ואת אפשרויות הכיסוי שלהן לרבות הרחבות וכתבי שירות שמוצעים על ידי החברה. המטרה שלכם תהיה לוודא שהפוליסה עונה על כל הצרכים שלכם מצד אחד ומצד שני, מתאימה לתקציב שלכם.

בשלב השלישי בדקו אילו חברות ביטוח מציעות הנחות או מבצעים שיכולים לחסוך לכם כסף. ההנחות יכולות להיות: הנחות בגין מאפייניו של המבוטח, הנחות לנהגים זהירים, הנחות ברכישת מספר פוליסות יחד, הנחה כנגד הגדלת שיעור ההשתתפות העצמית, הנחות על התקנת אביזרי בטיחות ברכב ועוד.
בשלב הרביעי, לפני שאתם בוחרים את הביטוח הרלוונטי לכם, בין אם מדובר על ביטוח צד ג או ביטוח מקיף בנוסף לביטוח החובה שאתם מחויבים לרכוש, חשוב שתקראו את כל האותיות הקטנות של הפוליסה, הבינו את כל התנאים וההגבלות, את החריגים, בדקו כל תשלום נוסף שעשוי לחול עליכם וזאת בכדי להימנע מהפתעות בהמשך הדרך ולדעת בדיוק על מה אתם משלמים.

לבסוף, ולאחר שווידאתם שהרכישה באתר מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר, כל שנותר לכם לעשות זה לרכוש את ביטוח הרכב שבחרתם בו, בצורה מקוונת. כל פרטי הפוליסה וההתקשרות מול חברת הביטוח יישלחו אליכם לכתובת הדואר האלקטרוני או הטלפון הנייד כפי שהגדרתם בתהליך הרכישה.

we sure בשיתוף Smart
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully