וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת לניהול סידורי עבודה

משמרות בשיתוף Smart

11.7.2024 / 12:29

סידורי עבודה הם מרכיב משמעותי בכל עסק הפועל בחלוקה למשמרות. במקום לשבור את הראש ולעשות זאת בעצמכם ולגזול מעצמכם זמן יקר, אנו ממליצים להשתמש במערכת של משמרות.קום שתקל עליכם ותיצור עבורכם סידור עבודה נהדר

מקומות עבודה רבים כיום עובדים במתכונת של משמרות, בין אם זה בתי חולים, מסעדות, מפעלים, ועוד. כל עסק או מקום עבודה הפועל לאורך רוב שעות היום מעסיק כנראה עובדים במשמרות, שכן אף אדם לא מסוגל לעבוד במשך כל שעות היום. וכפי שיעיד כל מנהל שאי פעם הכין סידור עבודה בכוחות עצמו, מדובר במטלה מסובכת במיוחד הגוזלת זמן רב וככל שכמות העובדים גדלה יחד איתה גדלה כמות האילוצים השונים שצריך לשים אליהם לב. כאן נכנסת לתמונה המערכת של משמרות. קום ההופכת את התהליך לפשוט ונוח הרבה יותר.

עבודה במשמרות והמורכבויות

לעבודה במשמרות יש הרבה יתרונות. היא מאפשרת לעסק לפעול לאורך יותר זמן ללא הפסקות ובכך להאריך את שעות הפעילות של העסק ולהגדיל את ההכנסות. יש גם מקומות מסוימים שחייבים לפעול מסביב לשעון, כמו בתי חולים. בנוסף לכך, החלוקה למשמרות מאפשרת לנהל את כוח האדם בעסק בצורה אפקטיבית יותר, ולהתאים את גודל הצוות לעומס הצפוי ומאפשרת גמישות בשעות העבודה לעובדים.

אך החלוקה למשמרות יכולה גם להיות מסובכת מאוד. צריך לוודא שכמות העובדים בכל עת תתאים לצורכי העסק. מצד אחד, שלא ייווצר מצב שלא יהיו מספיק עובדים על מנת לתחזק את העסק בצורה הטובה ביותר או להפך, שכמות העובדים בפועל תהיה גדולה מהצורך והמעסיק יצבור עלויות לשווא.

לוח ימים שבועי. freepik,
כל מנהל שאי פעם הכין סידור עבודה בכוחות עצמו יודע שמדובר במטלה מסובכת במיוחד/freepik

מהן היתרונות של המערכת?

המערכת של משמרות.קום מאפשרת לכם לבנות סידור שיתאים לצרכי העסק בלחיצת כפתור. המערכת מבוססת אלגוריתם ותשקלל את צרכי הארגון, שיקולי העובדים וכמות העובדים בכל משמרת על מנת לבנות את סידור העבודה. המערכת אף מאפשרת מעקב אחר האיחורים והיעדרויות של העובדים ומשבצת עובדים להפסקות.

בנוסף לכך, המערכת יכולה לבצע אינטגרציה עם המערכות הקיימות של העסק, מערכת צריכה להיות גמישה מאוד ומתאימה למגוון רחב של סוגי עסקים: בתי חולים, מפעלים, מוקדים טלפוניים, עמותות, ועוד. רק כך התוכנה תייעל את ניהול העובדים ושעות העבודה.

סידור עבודה במשמרות למוקדים טלפוניים

אחד מהתעשיות הבולטות בשימוש של משמרות היא המוקדים הטלפוניים למיניהם. מוקדים טלפוניים כאלה קיימים במגוון רחב של עסקים וחברות כגון: חברות סלולר, בנקים, משרדי ממשלה, נמלים ועוד. המוקדים הטלפוניים לרוב פועלים מהבוקר עד הלילה ולעיתים מסביב לשעון ולכן הם מוכרחים לעבוד במתכונת של משמרות על מנת להמשיך לספק מענה מיטבי ללקוחותיהם.

עבור מוקד טלפוני, הקושי להרכיב סידור עבודה יכול להיות עצום מכיוון שבנוסף לעובדה שהם פועלים במשך רוב שעות היום ולכן צריכים מספר משמרות, הם לרוב גם מעסיקים מספר רב של עובדים, לפעמים עשרות או מאות עובדים. במסגרת כזאת גדולה קשה לעקוב אחר כל העובדים ולכן יצירת סידור עבודה במשמרות למוקדים טלפוניים יכולה בהחלט להיות סיפור מייגע במיוחד.

לסיכום, סידורי עבודה הם מרכיב משמעותי בכל עסק הפועל בחלוקה למשמרות. במקום לשבור את הראש ולעשות זאת בעצמכם ולגזול מעצמכם זמן יקר, אנו ממליצים להשתמש במערכת של משמרות.קום שתקל עליכם ותיצור עבורכם סידור עבודה נהדר. אם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל - אנחנו פה לסייע!

משמרות בשיתוף Smart
  • עוד באותו נושא:
  • משמרות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully