וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות הטובות לעשות קורס ברמנים

בר מאסטר בשיתוף Smart

23.7.2024 / 12:30

וגם כל המידע בנוגע לאיך בדיוק למצוא את המסלול המושלם עבורכם, אילו אנשים תפגשו בקורס ברמנים וגם כמובן, איפה הכי נכון לעשות את זה

ברמן מכין קוקטייל. אלמוג קולט,
ברמן מכין קוקטייל/אלמוג קולט

בין אם אתם בשנות ה-20 לחייכם ומחפשים לפרוץ לעולם הדינמי והמרגש של הברמנים ובין אם אתם כבר עם עבודה ואולי אפילו מאחורי בר, ורוצים לקחת את הכישורים שלכם לשלב הבא, קורס ברמנים יכול להיות המענה המתאים בדיוק עבורכם. בכתבה, ריכזנו את היתרונות שבהכשרה מקצועית של קורס ברמנים, מי האנשים בקורס, איפה הם רוכשים את ההשכלה המקצועית שלהם ולמה דווקא שם ובקיצור - המדריך המלא לניעור הטוב הבא של החיים שלכם; קורס ברמנים מקצועי.

6 יתרונות בולטים של קורס ברמנים ועוד מילה מאיתנו

תעודת ברמן מקצועי גם פותחת עולם של הזדמנויות וגם מציידת בכישורים ובידע להתבלט בתעשייה תחרותית. הנה 6 סיבות לכך שקורס ברמנים הוא צעד חכם עבור רבים:

1. שכלול היכולות היצירתיות: ברמנים עוסקים ביצירתיות באותה מידה כמו ביכולות טכניות. קורס ברמנים ילמד אתכם לחשוב מחוץ לקופסה וליצור קוקטיילים ייחודיים. 

2. שיפור הביטחון העצמי: ביטחון עצמי הוא המפתח של ברמנים. הידיעה שיש לכם הבנה מקיפה של טכניקות וסגנונות מזיגה שונות יכולה להגביר משמעותית את הביטחון שלכם לפני ומאחורי הבר. 

3. הגדלת מקורות הכנסה פוטנציאליים: עם מיומנויות וידע משופרים מגיע הפוטנציאל לרווחים גבוהים יותר שנעים בין 500-1000 ש"ח לערב. ברמנים שמביאים איתם מיומנויות ייחודיות ויכולים לספק חווית לקוח יוצאת דופן הם מהמבוקשים שיש בתעשייה. 

4. התמקצעות חסרת פשרות: תעודת הסמכה בינלאומית מבטיחה שאתם לא רק בקיאים בסגנון אחד של ברמנים אלא מעורים במגוון רחב של טכניקות ותובנות שונות. רבגוניות הופכת בוגרים לנכס יקר-ערך בכל בר.

5. יותר אפשרויות פתוחות: ברים ומועדונים מהשורה הראשונה מעדיפים או אפילו דורשים מהברמנים הסמכה מקצועית. תעודת ברמן מקצועי יכולה לתת לכם יתרון בשוק העבודה, לפתוח דלתות לברים יוקרתיים ולאירועים יוקרתיים. 

6. שדרוג יכולות אירוח: קורס ברמנים מקצועי מאפשר גם לאנשים שאינם אנשי מקצוע ליהנות ממזיגה מקצועית. אין כמו ה"ואו" של האורחים, כשאתם מוזגים להם את הקוקטייל המדויק שהכנתם במיוחד עבורם.

ועוד אחת אחרונה: כי זה פשוט כיף! מיקסולוגיה משלבת בין אלכוהול, אמנות, יצירתיות ומדע ולכן כל-כך הרבה אנשים מוצאים עצמם מתחברים לעולם הזה. קורס ברמנים, בין אם כתחביב או כמקצוע

ברמן מכין קוקטייל. אלמוג קולט,
מיקסולוגיה משלבת בין אלכוהול, אמנות, יצירתיות ומדע/אלמוג קולט

למי מתאים קורס ברמנים?

מהסקר שערכנו, עלה כי מרבית המתעניינים בקורס ברמנים הם חבר'ה בשנות ה-20 לחייהם שמחפשים כיוון תעסוקתי שהוא גם מהנה, גם מספק וחד משמעית מספק ערוץ הכנסה מעולה. בנוסף, כפי שגם עלה מהסקר, ניתן למצוא בקורס ברמנים גם אנשים בשנות ה-30 לחייהם שכבר עם זיקה לתחום ומעוניינים לשכלל את היכולות שלהם ואולי אפילו ליצור לעצמם ערוץ הכנסה נוסף. מה שבטוח, זה שתפגשו אנשים עם תחום עניין אחד לפחות במשותף.

קצת על בתי ספר לברמנים 

כיום, ישנם כחמישה בתי ספר לברמנים, כשאחד הבולטים והוותיקים שבהם הוא "בר מאסטר". בתי הספר מציעים הכשרה מקצועית נרחבת, בקורסי ברמנים שונים, במטרה לספק לכל המשתתפים ידע מעמיק, תיאורטי ומעשי בעולם המיקסולוגיה.

כדאי לשים לב: בסקר שנערך מתברר 78.9% מהברמנים שעובדים היום בברים הם בוגרי בר מאסטר.

סקר שנערך לאחרונה בקרב ברמנים בישראל העלה כי 78.9% מהברמנים שעובדים כיום בברים הם בוגרי בית ספר לברמנים "בר מאסטר". נתון זה מדגיש את ההכרה והאמינות הנרחבת של בית הספר בכלל והקורס בפרט בתעשייה. הבוגרים ידועים בכישוריהם יוצאי הדופן, היצירתיות והמקצועיות, מה שהופך אותם למבוקשים מאוד על ידי מוסדות מובילים. לקורסים המוצעים ישנם כמה יתרונות משמעותיים,אשר, כפי שעולה מהסקר, מהווים את הסיבה לבחירה בבית ספר זה.

4 סיבות טובות למה כדאי ללמוד קורס ברמנים של "בר מאסטר"

מהסקר עלו סיבות רבות לכך שבחרו בבית הספר לברמנים, כשארבע כשאלוש מהבולטות שבהן הן:

1. תעודה בינלאומית: מעט הופתענו לגלות בסקר שקורס הברמנים של "בר מאסטר" הוא היחיד שמספק תעודת הסמכה בינלאומית. התעודה מוכרת ע"י איגוד הברמנים העולמי I.B.A וגם מוכרת גם ע"י מדינות משמעותיות ברחבי העולם כמו איגוד הברמנים האמריקאי U.S.B.G ועוד. מדובר בתעודה שיכולה לפתוח דלתות רבות בארץ ובעולם במקצועות המיקסולוגיה המתפתחים והמבוקשים.

2. השמה לעבודה בסיום הקורס:  בוגרי הקורס של זוכים לסיוע בהשמה לעבודה בסיום הקורס. בנוסף, הקורס מספק חיבור לאנשי מקצוע בתעשייה ולסטודנטים עמיתים, מה שמסייע בהרחבת הרשת המקצועית באופן משמעותי ביותר.

3. מקצועיות: קורס ברמנים לא רק כולל תכנית לימודים מקיפה שמכסה הכל; החל מקוקטיילים קלאסיים ועד לטרנדים האחרונים של המיקסולוגיה ומתבצעת על ידי צוות מומחים עם הכשרה בינלאומיות, כך שנהנים מלמידה מברמנים מקצועיים ומוסמכים.

4. נוחות: בר מאסטר מוגדר ע"י משרד העבודה כבית הספר הרשמי לברמנים בישראל, ומציע מגוון סניפים בפריסה ארצית בערים: תל-אביב, חיפה, ירושלים, באר-שבע, אילת, הרצליה ואשדוד.

הופתענו לגלות ש: "בר מאסטר" הם היחידים בארץ שמבצעים תרגול קוקטיילים עם אלכוהול (איך אפשר אחרת?!) ולא רק זה, אלא שהתרגולים שהם עושים הם בבר אמיתי, מה שמספק תרגול מעשי ביותר.

מוכנים לנער ולשקשק את העניינים? בואו לבחור איזה קורס ברמנים מתאים לכם

ברמן מכין קוקטייל. אלמוג קולט,
ברמן מכין קוקטייל/אלמוג קולט

בין אם אתם רק מתחילים, או מחפשים לשפר או ללטש כישורים קיימים, קורס ברמנים שמתאים בדיוק לכם מספק את כל מה שאתם צריכים כדי להצליח. בואו לבחור את המסלול הטוב ביותר עבורכם:

* קורס ברמנים מקיף: קורס ברמנים מקיף כולל 16 מפגשי בסיס וכן, 5 סדנאות התמחות ומתאים לכל מי שמחפש להתעמק בעולם המיקסולוגיה באופן  מקצועי. הקורס מעניק מגוון רחב של כלים וידע מקיף ומעמיק בעולמות המזיגה.

* למשוחררים - קורס ברמנים לחיילים משוחררים: קורס ברמנים לחיילים משוחררים הוא קורס מורחב של 13 מפגשי בסיס וכן, 5 סדנאות התמחות שונות אשר ניתן לשלם עליו דרך הפיקדון לחיילים משוחררים

* קורס ברמנים מקצועי: קורס ברמנים מקצועי מציע 11 מפגשים ותוספת של 3 מפגשי תרגול ומתאים במיוחד למחפשים קורס "קצר ולעניין" מבלי להתפשר על הסמכה או הקניית כלים מקצועיים. 

קורס ברמנים מקצועי בפריסה ארצית.

הצטרפו לקהילת הברמנים המובילים בישראל.

קורס ברמנים מקצועי מציע אינספור יתרונות; משליטה במגוון רחב של טכניקות ועד להגדלת פוטנציאל ההשתכרות. זו השקעה בעתיד שלכם. אז למה לחכות? עשו את הצעד והרימו כוסית לחיי השלב הבא בחיים שלכם. לחיים! 

גלו את העולם המרגש של ברמנים ותחיו את הפוטנציאל שלכם. הגיע הזמן להתחיל את המסע בדרך להיות מיקסולוגים מקצועיים

בר מאסטר בשיתוף Smart
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully