וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושפת סודות: רוני שטיגליץ על השיטה שהפכה אותה לאשת מכירות שמביאה תוצאות

רוני שטיגליץ בשיתוף Smart

23.7.2024 / 12:49

חברת "רוני שטיגליץ ייעוץ וליווי מכירות" מתמחה באימוני מכירה של בעלי עסקים, הקמת צוותים, ניהול מוקדי מכירות פנימיים, הכשרת אנשי מכירות והכשרות קבוצתיות ללימודי מכירות. מי שעומדת מאחוריה זו רוני שטיגליץ, אשת עסקים ויזמית שעוזרת לאנשי עסקים להגיע ליעדים שלהם

רוני שטיגליץ היא אשת אשכולות ומכירות יוצאת דופן בתחומה עם יכולות בלתי נתפסות להגיע לתוצאות.
חלק מהסוד שלה הוא יכולת זיהוי ה-DNA של כל עסק והאמונה שלה שעם הכוונה והשליחות כל אחד יכול למכור.

"בטח אנשים מסתכלים עלייך ושואלים איך הופכים לכאלה מצליחנים?"

"לא נולדתי עם כפית של זהב בפה, גדלתי בקריות והיה לי חלום שהגשמתי אחרי עבודה קשה, אחרי כישלון בקורס מכירות, אחרי שהשתפשפתי בעגלות באוסטרליה, אחרי עסקאות ענק וגם אחרי שנכנסתי לחובות בספיים. למדתי המון והתנסיתי כשכירה לפני שפתחתי את העסק."

רוני שטיגליץ. יניב כהן,
רוני שטיגליץ/יניב כהן

חברת תעופה למכירות

רוני שטגליץ מגדירה את החברה שלה כ"חברת תעופה למכירות" ומשתמשת רבות במושגים מתחום התעופה. תסמכו עליה, לא מדובר רק בגלל שהיא מאוד אוהבת טיסות וחופשות.

"למה את כל הזמן משתמשת בדימויי טיסות?"

"כי אני רוצה שאנשים יתלהבו ממכירה כמו שהם מתלהבים מטיסה ויביאו איתם את אותן האנרגיות לתהליך."

"אבל מכירות זה תחום קשה"

"נכון אבל אני באמת רואה הקבלות. כשאתה נכנס לשדה תעופה או מכירה הכל משתנה, הדייל יודע לשאול שאלות באופן שיטתי וגם במכירות יש שיטה ונכון שלפעמים הטיסה או המכירה מתעכבת אבל תמיד צריך לחשוב על היעד, על הרגע המאושר שיגיע אחרי הקשיים."

"אבל איך עושים סוויץ' בראש לגבי מכירות?"

"ברגע שנבין שהכל בחיים זה מכירות, בחיי המשפחה וגם בעבודה, הכל יהיה קל. כשאנחנו במקום מאוזן וטוב, הכלי ילך טוב יותר, זה מגנט."

"צריך גם לדעת איך למכור."

"נכון, ואם עושים דברים על אוטומט חווים תסכול כי שום דבר לא קורה, צריך ללמוד שיטה ולהבין אותה. אני זוכרת שכשהתחלתי ללמוד, לקרוא ולחקור נתתי שם לכל פעולה וכך היא כבר לא הייתה זרה לי."

סקאלת המכירות: השיטה שמביאה לתוצאות פנומנליות

רוני שטיגליץ מציגה את סקאלת המכירות. יניב כהן,
רוני שטיגליץ מציגה את סקאלת המכירות/יניב כהן

רוני שטגליץ בנתה סקאלת מכירות הכוללת את כל השלבים שצריך לעבור בשביל למכור, והיא נכונה לכל דבר בחיים, בין אם רוצים להרוויח כסף או להתחבר ליותר אנשים.

"מה הם שני השלבים הראשונים בסקאלה?"

"הראשון הוא שלב הלובי הנוגע לרושם ראשוני. ברגע שראו אותך כבר קטלגו אותך ולכן החיבור ראשוני מתחיל עוד משלב הרשתות החברתיות. אני מוחקת את האמונה שהחיבור מתחיל רק בשיחה ומלמדת איך לייצר רושם ראשוני נכון, איך להביא אנרגיה נכונה ואיזה פעולות לעשות, מבחינת מסרים וויזואליה, עוד לפני שקהל היעד הכיר את העסק. השלב השני הוא תחקיר מכירתי במהלכו אני מלמדת לשאול שאלות נכונות כי אין דבר כזה שאותו אדם ספציפי לא נפתח בפניך, פשוט לא שאלת מה שצריך. מכירות עושים מול בני אדם והם צריכים להרגיש בנוח. אני מלמדת לייצר אמינות."

"ומה השלבים הבאים?"

"השלב השלישי הוא מעבר הגבול למכירה. אני מלמדת בעלי עסקים כיצד להציג את עצמם בגלל הנטייה של אנשים לא להעריך את עצמם וכיוצא מכך לא להציג עצמם נכון בפני לקוחות. ביטחון עצמי מראה שבעל העסק הוא אוטוריטה בתחומו ואנשים בעידן שלנו מחפשים משהו שהוא מעבר לקניית מוצר. חשובה הכנות, הדרך, הייחודיות ויש פרקטיקה ברורה להצגת כל אלה וכשמתאמנים עליה הכל הופך לקל יותר ולא נשארים ללא תשובות. השלב לפני האחרון הוא האזור הבטוח וזה הסגירה של העסקה, סיטואציה בה אנשים פתאום מאבדים אסרטיביות ומתחילים לגמגם, ולכן צריך ללמוד כיצד להציג פתרונות ולהוביל לסגירה של עסקה."

"והשלב האחרון?"

"המגנומטר. זה מגיע ממונח של נטרול שדה מגנטי ומתייחס לנטרול התנגדויות והתגברות עליהן. מצד אחד לא מצמידים אקדח לרכה אבל מצד שני מובילים את האדם להבין שאין מקום להתלבטות. זה מבוסס על פנייה הגיונית."

המסר שחשוב לרוני שטיגליץ להעביר הוא שיש דרך שאם יבחרו בה וילמדו את כל צעדי השיטה, הם יוכלו להשיג הכל. ידע זה כוח וזה הכלי שהפך אותה לאשת מכירות יוצאת מהכלל שהמקצועיות היא חלק בלתי נפרד ממנה.

לפרטים ושיחת ייעוץ, לחצו כאן

רוני שטיגליץ בשיתוף Smart
  • עוד באותו נושא:
  • מכירות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully