וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרויה - ממלכת הזוגות הצעירים

גן האירועים טרויה בשיתוף Smart

25.7.2024 / 12:50

גן האירועים "טרויה" באשדוד נמצא בקדמת הבמה כבר 17 שנים. המנכ"ל אבי בן חמו מדבר על ההצלחה הגדולה, על האינטנסיביות ועל הסודות הטמונים בהגעה לפסגה וחשוב מכך - שמירה על המקום

בעידן בו גני אירועים נפתחים בקצב מסחרר, נדיר לראות מקומות ותיקים השומרים על כבודם ומקומם בצמרת. אחד כזה, שעושה זאת בענק ונמצא בקדמת הבמה כבר 17 שנים, הוא 'טרויה', הפועל במתחם בני דרום באשדוד, וצמד האולמות בו, מביאים לפתחם אירועים מרהיבים מדי יום.

אבי בן חמו, הוא מנכ"ל ומבעלי גן האירועים 'טרויה', אך מי שמדמיין אדם שיושב על כסא ומנהל את הכל ממבט על, לא מכיר את האיש שעובד מבוקר עד ליל כדי לסגור אירועים, לטפל בצרכי הלקוחות, להגיע לפני האירוע כדי לוודא שהכל בשני האולמות עומד ויציב, מהמנות הראשונות ועד צוות המלצרים.

בריאיון איתנו, מספר בן חמו על ההצלחה הגדולה, על האינטנסיביות ועל הסודות הטמונים בהגעה לפסגה וחשוב מכך - שמירה על המקום.

אבי בן חמו. טרויה,
אבי בן חמו/טרויה

למה טרויה הוא מתחם אירועים אטרקטיבי כל כך לזוגות צעירים?
"כבר שבע עשרה שנים, ששותפיי ואני מספקים לזוגות, משפחות, חברות גדולות ובעלי אירועים עסקיים, מתחם אירועים יוצא דופן ומרשים במיוחד.לצד שני האולמות הגדולים, שיכולים להכיל חמש מאות ו- אלף אורחים, הקמנו שש סוויטות אירוח מעוצבות וייחודיות, לחוויה שכמעט ואין כמותה: אירוח הזוג ובני משפחתם כבר משעות אחר הצהריים קודם לאירוע, ועד לבוקר שלמחרת.

בדיוק לשם כך, בנינו במקום מטבח חלבי מיוחד, שמפנק את בעלי השמחה בארוחת בוקר עשירה בבוקר שאחרי האירוע.

גן הארועים "טרויה". טרויה,
גן הארועים "טרויה"/טרויה

מהו החזון של גן האירועים טרויה, ומה מנחה אתכם במלאכה הזו, בה אתם עוסקים כבר שנים רבות?
הרעיון של גן האירועים טרויה נולד כדי לייצר חווית אירוע ראשונה מסוגה בישראל, והביצוע שלנו מאופיין יותר מכול - בהתחדשות בלתי פוסקת, ובהתאמה מתמידה לטרנדים בעולם האירועים והשמחות בארץ.

השאיפה היא להעניק חווית אירוח שלמה ומקיפה והיא מה שמנחה אותנו מהיום הראשון.

לפני יותר משבע שנים, החל הגן לספק לבעלי שמחות בר מצווה מענה שלם וכולל. מתחם בית כנסת מרהיב מוקם עם שחר, ובו עולה החתן הצעיר לתורה בלוויית בני משפחתו, מיד לאחר מכן מוגשת ארוחת בוקר, ולקראת הצוהריים, נערכת הארוחה החגיגית בהשתתפות אורחי המשפחה עד לשעות אחר הצהריים, כשהמטרה שלנו היא בראש ובראשונה לתת לבעלי השמחה את המענה המלא והנוח, ולאפשר להם ליהנות מהיום השמח עבורם.

בראש סדר העדיפויות, נמצאת החוויה הקולינרית בטרויה. בתשומת לב מרובה, גן האירועים מספק לאורחיו את האוכל הטוב ביותר, עם שפים מקצועיים ומנוסים, בהובלתו של שף אוריאל סרור, שמבשלים לאורחים חווית טעמים בלתי נשכחת.

השף אוריאל סרור. עוז אוחיון,
השף אוריאל סרור/עוז אוחיון

מה מייחד את טרויה משאר גני האירועים?
לצד החוויה הקולינרית, ששומרת תמיד על רמתה הגבוהה והבלתי מתפשרת, אנחנו מקפידים לחדש ללא הרף את הקונספט של הגן כולו, בהתאמה לרוח התקופה ולטרנדים החמים בעולם החתונות והאירועים של ישראל.

כך למשל, הגן שנבנה ותוכנן בהשראת העוצמה של טרויה, העיר הקדומה, יכול לשנות את עורו ואת הקונספט העיצובי שלו בהתאם לרצונם של בעלי השמחה. הראש הפתוח, הגמישות והרצון להתחדש ללא הרף, הם המייחדים וממצבים את טרויה בפסגה במהלך כל השנים.

איך השפיעה תקופת המלחמה והמצב הביטחוני בחודשים האחרונים?
דבר ראשון, דאגנו לזוגות שלנו. יצרנו קשר עם כולם ודחינו את האירועים עד דצמבר, סגרנו את לוח האירועים על מנת שנוכל להבטיח לכל מי שסגר אצלנו אירוע, את קיומו.

בנוסף, אני מאמין שכל אחד בעם ישראל נרתם ותרם למאמץ הלאומי. הוצאנו בכל יום מאות ארוחות לחיילים שלנו, במה שמבחינתנו היה הצעד המתבקש בתקופה כזו.

מהם הטרנדים העכשוויים בעולם החתונות, לקראת שיאה של התקופה?
החתונות שנערכו לפני עשר וחמש עשרה שנים היו שונות לחלוטין מהאירועים של היום. אין כבר הגשה של מנות אישיות, מה שהגביל את אפשרויות הבחירה לאורחים לשתי אופציות בדרך כלל, במקום זה, אנחנו מגישים מנות גדולות למרכז השולחן, הכוללות ארבע, חמש ושש אפשרויות לבחירה עבור האורחים, במה שמהווה שינוי מרענן עבור האורחים.

החתונות היום מאופיינות בהשקעה רבה מאוד של בעלי האירוע בפרטים הכי קטנים, כמו כלה שלובשת בערב שמחתה שלוש שמלות ואפילו יותר לפעמים, וגם לה אנחנו נותנים מענה מדויק בדמות דיילת צמודה לאורך כל הערב.

מה לדעתך מושך לכאן זוגות רבים כל כך, שנים רבות כל כך?
לדעתי, אין תחליף לניסיון וידע. זוג שבוחר לקיים את שמחת חייו אצלנו, יודע שיקבל את המענה השלם, המקיף והמקצועי, שנבנה לאורך שנים, לצד מגמות עיצוביות וקולינריות עדכניות ועכשוויות.

כשאתם באים אלינו, אתם בידיים טובות, ומנוסות. אנו מלווים כל בעל שמחה באופן אישי, זמינים עבורו בכל עת, מספקים לו את כל מה שהתחייבנו ומעבר, ורואים בכל אחד ואחת שגריר ושגרירה שלנו. מדי ערב נסגרים כאן אירועים של אנשים שהגיעו אלינו מהמלצות חמות של בעלי אירועים בטרויה.

גן הארועים "טרויה". טרויה,
גן הארועים "טרויה"/טרויה

תן לנו כמה טיפים לזוגות המתחתנים בעונת האירועים הקרובה?
קודם לכל, תכנון מקדים ומפורט - התחילו לתכנן את האירוע כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח שתוכלו לבחור את האולם המתאים ולתאם את כל הפרטים, בדקו את האולם - כשאתם מגיעים לבחור את האולם, שימו לב גם לפרטים שלא מוצגים בפניכם, ודאו שבעת האירוע ישנם אנשי ניקיון בכל עת, ושיש תגובה מידית במקרה בלתי צפוי כמו כוס שנשברה ברחבת הריקודים, למשל.

שימו לב לאישורי הגעה וסידורי שולחנות: על מנת למנוע מצב של "חורים" בשולחנות ושימוש בשולחנות רזרביים, וודאו מראש מי מהמוזמנים עתיד להגיע לאירוע, מי מתלבט ומי לא יגיע, וכך תוכלו לסדר שולחנות ולהושיב כל אורח ברגע כניסתו לאירוע.

עוד פרטים בעמוד האינסטגרם של טרויה >>>

גן האירועים טרויה בשיתוף Smart
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully