וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה פורץ דרך בין חברות ענק המתמחות בניהול נכסים והשקעות נדל"ן באירופה

אקסליון בשיתוף Smart

28.7.2024 / 14:42

חברת הנדל"ן אקסליון Excelion וחברת ניהול הנכסים SmartRental משתפות ביניהן פעולה במיזמים ייחודים ברחבי אירופה. הסינרגיה הזו מאפשרת להן להרחיב את פעילותן ולהציע פתרונות מגורים מתקדמים בשווקים מגוונים

הצלחה בתחום הנדל"ן ברחבי העולם אינה מגיעה סתם כך. מדובר במשימה מורכבת ומאתגרת הנבנית לאורך שנים, בעיקר בשל הרגולציות המשתנות, התחרות הגבוהה והשונות הכלכלית בין מדינות. לכן כיום קשה מאוד לחברת נדל"ן אחת להצליח לעמוד בכל המורכבויות והאתגרים הרבים בשטח, ולהתעצם לאורך שנים רבות בתחום זה במידה והיא בוחרת לפעול לבדה.

ההבנה שהצלחה אמיתית דורשת שיתוף פעולה בין חברות המתמחות בתחומים שונים היא מפתח להצלחה יוצאת דופן, כאשר כל אחת מהן מביאה עמה מומחיות ויכולות ייחודיות, כך שניתן יהיה להציע בפני המשקיעים שירותים מתקדמים ומגוונים.

מי שיוצרות סינרגיה אשר ממנפת את חוזקותיה של כל חברה, ומאפשרת להן להשיג יתרון תחרותי משמעותי בשוק הנדל"ן האירופי, הן חברות אקסליון Excelion ו- SmartRental.

פרוייקט משותף של חברת הנדל"ן אקסליון Excelion וחברת ניהול הנכסים SmartRental. יח"צ,
פרוייקט משותף של חברת הנדל"ן אקסליון Excelion וחברת ניהול הנכסים SmartRental/יח"צ

חברת אקסליון Excelion היא חברת נדל"ן המתמחה ברכישת מבנים במיקומים מבוקשים ברחבי אירופה, במיוחד בספרד, שווייץ, בלגיה, יוון ואוסטריה, והפיכתם לנכסים מסחריים או למגורים. החברה מתבלטת בזיהוי הפוטנציאל הגלום במבנים שבמבט ראשון נראה כי לא מדובר במציאה גדולה, אך בפועל מדובר במכרה זהב.

הפעילות של אקסליון Excelion בנכסים קיימים והשירותים שהיא מציעה כוללים לא רק מגורים אלא גם מתחמי תיירות ונופש ועוד. אלה מאפשרים לה ליצור פתרונות ייחודיים וברי-קיימא בכל השקעה.
SmartRental לעומת זאת מחזיקה בניסיון של למעלה מעשור בניהול של מבנים. כיום תחת החברה נמצאים מעל ל- 3,000 חדרים בערים מרכזיות ותיירותיות בספרד, פורטוגל והונגריה. השירותים שהחברה מעניקה כחלק מהניהול הכולל באים לידי ביטוי בדירות שירות, מלונות ועוד. המחויבות של SmartRental להעניק חוויית אירוח יוצאת דופן עם דגש על שירותים מתקדמים כגון בריכות שחייה על הגג, חדרי כושר, וחנייה פרטית, תפסה את העין של ראשי חברת אקסליון Excelion, שבחרו כי החברה הספרדית תנהל עבורם את מרבית הפרויקטים.

מוטי גרוזמן מנכ"ל חברת אקסליון Excelion מסביר על הצעד הזה שלהם: "הצורך בשילוב כוחות על מנת להתמודד עם האתגרים של שוק הנדל"ן האירופי המורכב הוא צורך חיוני. שתי החברות מביאות עמן ניסיון ויכולות המשלימים זה את זה. SmartRental מתמחה בניהול נכסים והשכרתם לתיירים ולתושבים מקומיים, בעוד שאנחנו מתמחים בתחום הפיתוח והניהול של נכסים מסחריים ופרויקטים יוקרתיים. כך שהמומחיות המשותפת מביאה לתוצאות יוצאות מן הכלל עבור כל מי שמעורבים ומשקיעים בפרויקטים שלנו".

פרוייקט משותף של חברת הנדל"ן אקסליון Excelion וחברת ניהול הנכסים SmartRental. יח"צ,
פרוייקט משותף של חברת הנדל"ן אקסליון Excelion וחברת ניהול הנכסים SmartRental/יח"צ

שיתוף הפעולה בין שתי חברות הענק הללו מאותת על התרחבות עתידית, כולל כניסה לשווקים חדשים והגדלת הפורטפוליו של הנכסים שהחברות מחזיקות בהם ומנהלות אותם, לא רק באירופה אלא גם במקומות נוספים ברחבי העולם.

"נכון להיום ההשקעות שלנו מתמקדות בעיקר במתחמי מגורים יוקרתיים ומלונות, פיתוח מתחמי תיירות ונופש, ושדרוג נכסים קיימים, אבל אין ספק שאנחנו כל הזמן מביטים קדימה ועל הפרק פרויקטים חדשים. בסופו של דבר החוכמה היא לקחת את הנוסחה המוצלחת שלנו, שכוללת את המחויבות לשמור על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות, ולהביא ערך מוסף ללקוחות ולמשקיעים, ולשכפל אותה בעוד ועוד מקומות שאנו נראה לנכון להשקיע בהם, אם במקומות נוספים באירופה וגם באזורים אחרים בעולם", מוטי גרוזמן מנכ"ל חברת אקסליון Excelion סיכם את הנקודה החשובה הזו.

השילוב בין חברת אקסליון Excelionל-SmartRental הוא ללא ספק דוגמה כיצד שיתוף פעולה אסטרטגי יכול להניב תוצאות חיוביות ומשמעותיות בשוק הנדל"ן עבור החברות עצמן ולא פחות חשוב, עבור המשקיעים השונים.

פרטים נוספים באתר

אקסליון בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully