וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את החברה הירושלמית שלוקחת ארגונים קדימה - CodePro

CodePro בשיתוף Smart

13.8.2024 / 17:27

CodePro מעבירה הדרכות והשתלמויות בעולמות הטכנולוגיה וההייטק לארגונים ששואפים גבוה והיא השותפה האידיאלית לכל ארגון שרוצה להוביל בתחום הטכנולוגיה וההייטק. עם הדרכות מותאמות אישית, צוות מומחים מקצועי וייעוץ טכנולוגי מתקדם, CodePro מספקת את הכלים להצלחה

חברת קודפרו הוקמה מתוך צורך ברור לספק פתרונות הדרכה וייעוץ טכנולוגי לארגונים המעוניינים להגיע לשיא הטכנולוגיה. מייסדי החברה, הבאים מלב תעשיית ההייטק ועובדים בהייטק, מביאים איתם ניסיון מצטבר של עשרות שנים בתעשיית ההייטק והפיתוח. המייסדים, מתכנתים ותיקים וארכיטקטים, שמעבר לעבודתם הטכנולוגית עוסקים גם בתחום ההדרכה, זיהו את החשיבות שבמתן כלים וידע עדכניים ומעשיים לארגונים במגזר הציבורי והפרטי. הבחירה לקיים את הפעילות דווקא בירושלים נבעה מהרצון לחזק את מרכז הטכנולוגיה בעיר ולהנגיש את השירותים המקצועיים ביותר למגוון רחב של לקוחות.

"אנחנו עובדים עם לקוחות מכל הארץ," אמרה לנו חיה, מנהלת ההדרכה בארגון. "אנחנו מייעצים לעיריות בדרום, מכללות טכנולוגיות בצפון, וחברות הייטק בירושלים ובמרכז הארץ. העובדים שלנו נפגשים אחת לחודש פרונטלית, אבל נמצאים במקומות רבים בארץ."

מרצה בשיעור טכנולוגיה. ShutterStock
CodePro מובילה בתחום ההדרכות הטכנולוגיות/ShutterStock

התאמה אישית לצרכי הארגון

"מה שמייחד אותנו," מוסיפה חיה, "זה היכולת להתאים את ההדרכות לצרכים המדויקים של כל ארגון. אנחנו מבינים שאין שני ארגונים זהים, ולכן כל הדרכה שלנו מותאמת אישית, החל מהתכנים ועד לסגנון הלימוד."

"אלו לא סתם סיסמאות," היא מוסיפה, "הבידול של החברה שלנו מבוסס על כוח האדם האיכותי שנמצא בחברה. אצלנו, בשונה ממכללות טכנולוגיות אחרות, אנשי המקצוע עובדים בתעשייה ויודעים להבין באמת מה עובר על מנהלי פיתוח בארגונים, לדבר איתם בשפה משותפת, להבין את הקושי של העובדים ואת הרמה הטכנולוגית שלהם".

"למשל, לאחרונה העברנו קורס פיתוח מאובטח ביחידה בטחונית במרכז הארץ. לאחר ההדרכה, מנהל הפיתוח פנה אלינו ואמר, 'הקורס היה מותאם בדיוק לצרכים שלנו. המרצה לא רק ידע את החומר בצורה מעמיקה, אלא גם הבין את האתגרים היומיומיים שלנו והתאים את ההדרכה למה שאנחנו באמת צריכים, זה מדהים איך מהיום הראשון המרצה השתלב עם הצוות והכיר את צורת העבודה היומיומית והאתגרים"

"זו בדיוק הסיבה לכך ש- CodePro מצליחה להוביל בתחום ההדרכות הטכנולוגיות. אנחנו לא רק מעבירים ידע, אלא מעבירים אותו בצורה שתהיה רלוונטית ומועילה לכל ארגון, מתוך הבנה אמיתית של הצרכים הייחודיים של כל לקוח."

קודפרו מתמחה בהדרכה והשתלמויות טכנולוגיות עבור גופים ממשלתיים וארגונים גדולים. ההדרכות מותאמות אישית לכל לקוח, מבוססות על הצרכים הייחודיים והיעדים של כל ארגון. צוות המרצים והמפתחים של החברה כולל את המומחים המובילים בתחומם, המעניקים תכנים פרקטיים ומקצועיים המסייעים לארגונים להישאר בקדמת הטכנולוגיה.

מרצה בשיעור טכנולוגיה. ShutterStock
"אנחנו לא רק מעבירים ידע, אלא מעבירים אותו בצורה שתהיה רלוונטית ומועילה לכל ארגון"/ShutterStock

ייעוץ טכנולוגי מתקדם

מעבר להדרכות, CodePro מספקת ייעוץ טכנולוגי לארגונים גדולים, במטרה למנוע טעויות יקרות ולבחור בטכנולוגיות המתאימות ביותר לצורכי הארגון. שירותי הייעוץ כוללים אבחון ואפיון צרכים, תכנון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים והטמעתם בפועל, כל זאת במחירון ברור והוגן.

צוות המומחים שלנו

צוות CodePro מונה את מיטב המפתחים והמרצים בתעשייה, בעלי ניסיון מוכח בהדרכה ובפיתוח. המומחים שלנו עובדים בשיתוף פעולה עם מקבלי ההחלטות בארגון לבניית קורסים והשתלמויות מקצועיות, תוך דגש על סילבוס פרקטי המותאם לאתגרים וליעדים של הארגון.

מעורבות קהילתית
"חשוב לנו להיות מעורבים בקהילה" אומרת חיה. אנחנו פועלים בשיתוף עם חברות היי-טק, מכללות וארגונים במטרה להתאים את ההכשרות לצרכי התעשייה. בנוסף, CodePro משתפת פעולה עם עמותות לשילוב אוכלוסיות מוחלשות וחרדים בהייטק, ומעניקה סיוע והכוונה למציאת עבודה.

הקמת צוותי פיתוח

CodePro מתמחה בהקמת צוותי פיתוח לארגונים, תוך גיוס מפתחים מנוסים בעלי ידע מעמיק בטכנולוגיות הרלוונטיות. "אנחנו מבינים שכל פרויקט דורש צוות ייחודי," מסבירה חיה. לכן, אנחנו בוחרים את המפתחים שלנו בקפידה ומתאימים אותם בדיוק לצרכים הספציפיים של כל פרויקט, מה שמבטיח הצלחה וביצועים מרשימים".

ייעוץ וליווי פרויקטים טכנולוגיים

השירותים שלנו כוללים גם ליווי וייעוץ לפרויקטים טכנולוגיים משלב הרעיון ועד לעלייה לאוויר. "אנחנו מסייעים בניהול פרויקטים, תכנון ומעקב אחרי ביצועים, ובחירת הטכנולוגיה המתאימה" שירותי הייעוץ שלנו מתאימים לחברות סטארטאפ, ארגונים ממשלתיים וחברות גדולות המעוניינות בשירותי ליווי קבועים לפרויקטים טכנולוגיים.

השפעת מלחמת "חרבות ברזל" והסיוע להתאוששות המשק

מלחמת "חרבות ברזל" השפיעה רבות על החברה ועל המשק כולו. למרות האתגרים הקשים, CodePro הייתה נחושה לסייע בהתאוששות המשק ולהחזיר את היציבות לעולם ההייטק. החברה הגבירה את פעילותה בתחום הייעוץ הטכנולוגי, העניקה סיוע טכנולוגי והדרכתי לארגונים שנפגעו מהמלחמה, וסייעה בהקמת צוותי פיתוח חדשים. בעזרת התמחותה בחדשנות ובפיתוח מקצועי, קודפרו עזרה לארגונים להתמודד עם השינויים ולהמשיך לפעול בצורה מיטבית.

"המנהל שלי דיבר איתי מתוך עזה" מספרת לנו חיה, הימים הראשונים היו כאוס מטורף כאשר חלק גדול מההנהלה של החברה גויס למילואים, וחלק גדול מהמרצים.

סיכום
חברת CodePro הירושלמית היא השותפה האידיאלית לכל ארגון השואף להוביל בתחום הטכנולוגיה וההייטק. עם הדרכות מותאמות אישית, צוות מומחים מקצועי וייעוץ טכנולוגי מתקדם, CodePro מספקת את הכלים להצלחה. "אנחנו מזמינים אתכם להצטרף להצלחה שלנו ולהתקדם לעתיד טכנולוגי מזהיר," מסכמת חיה. "עם CodePro, אתם בידיים טובות."

ליצירת קשר עם CodePro:
טלפון: 02-381-2001
מייל: office@codepro.co.il
אתר החברה: https://codepro.co.il

CodePro בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully